Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - New Orleans, Smoothie King Center - 16.09.2016



SOUNDCHECK:


Zagrali IYDK, Catch Fire i OOML.

Cal - koszulka z Santa Cruz, niebskie jeansy, klapki
Ash - (wg niego)  brzydką, krzykliwą koszulkę. Hawajską ("ale tu gorąco i wilgotno"). Oraz czarne szorty.
Mike - zielona katana.
Luke - cały na czarno, bez butów.
Wszyscy mieli czapki.

PYT: Największy strach?
M: Moja odpowiedź byłaby zbyt depresyjna. Boję się również wysokości. Nienawidzę robali, więc nie zabije ich za ciebie
A: Jak ludzie mnie tykają.
C: Pełny ocean.

PYT: Ze wszystkich piosenek, jakie kiedykolwiek słyszeliście, jaka wywarła na was największe wrażenie i dlatego?
A: Jet zespołu Wings, ponieważ to był pierwszy raz, kiedy słyszałem gitarę i orkiestrę razem. To nadal moja ulubiona piosenka.
L: Good Charlotte na żywo. Wtedy wiedziałem, że łączę się z muzyką.
M: Jaesey Rae, ATL - ta piosenka była początkiem mojego słuchania ATL. Jakieś Green Day i inne.

Ashton nie umie nic zbudować.
A: Boję się, że pewnego dnia, jak będę miał dzieci, będę musiał budować łóżka i inne takie...
5sos: (przyznają rację)

5sos: Jak masz na imię i skąd jesteś?
FANKA: Hannah z Alabamy.
M: (powtarza ciągle) Hannah Alabama.Rymuje się. JAk Hannah Montana.
FANKA: Jaki jest najlepszy kostium Hallowen, który widzieliście lub nosiliście?
A: Jak byłem mały, założyłem kostium Borata, czyli mankini**. Są gdzieś z tego zdjęcia. Na zadanie domowe macie znaleźć [co to jest] mankini.
M: Dam 20 dolarów komuś, kto znajdzie zdjęcie Ashtona w tym kostiumie.
L&C: Jak byliśmy nastolatkami przebieraliśmy się za Mario i Luigi, ale wszyscy rozmawiali tylko o tym, jak duży był penis Luigiego w porównaniu do Mario, więc impreza skończyła się klapą.
C: Nie za bardzo świętujemy Halloween w Australii, bo nie przywiązujemy aż takiej uwagi do kultury, jak Amerykanie. Niemniej jednak, przebieramy się.
M: (nie odpowiedział na pytanie, natomiast robił uwagi nt przwijających się na ekranie filmików)
(*po angielsku Hannah czytamy "Hena", a Alabama - "Alabema", więc słowa te rymują się
**męskie bikini....)

PYT: Kogo przywrócilibyście do życia?
FANKA: Harambe.
L&C: (umierają ze śmiechu).

PYT: Kim chcielibyście być, jeżeli moglibyście wybrać jakąkolwiek osobę? Dlaczego?
A: Nicki Minaj, ponieważ wyszedłbym ze swojej strefy komfortu. Poza tym ma duży tyłek.
L: Elvisem.
M&C: Usher.

Calum dużo się śmiał. Założył kaptur.

Luke nie ogarniał.

5sos rozpoznali fankę z poprzedniego dnia i jeszcze raz złożyli jej życzenia urodzinowe.

Mówili dużo o ulicy Bourbon.

A: Musiałem sam chodzić do barów, bo chłopaki nie mogli legalnie tego robić...

FANKA: Mam na imię Lorissa, jestem stąd.
L: Jak tu jest, w Nowym Orleanie?
FANKA: Bardzo gorąco.
WSZYSCY: (śmiech)
C: Wasza drużyna koszykarska nazywa się "Pelikany"? Wcale nie straszy [innych drużyn].
L: Kto na to wpadł?
A: Nuggetsy kontra pelikany.
WSZYSCY: (smiech)
FANKA: Nazywali się "szerszenie".
C: Oh, no to wcale nie lepiej. (śmiech)
A: Okej, jakie masz pytanie?
PYT: Najbardziej żenująca piosenka, do której znacie cały tekst?
A: (śpiewa "Temperature" Seana Paula)
L: Nickleback, ale oni są dobrzy, więc...
M: Każdą piosenkę Eminema umiem z tekstem.
FANKA: Zaśpiewaj!
M: (kiwa głową na nie)
L: Nie jest to nic żenującego, póki nie sprawisz, że to żenujące.

PYT: Gdybyście mogli grać na jakimkolwiek instrumencie, na jakim byście zagrali?
M: Dzwonek od krowy jest niedoceniany.
A: Tak jak tuba.
C: Na trąbce.


Zdjęcia: 







Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland