Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - Dallas, Gexa Energy Pavilion - 17.09.2016



SOUNDCHECK:


Zagrali Beside You i IYDK.

Michael (tradycyjnie) - w rajstopach pod spodniami i czarnym tshircie.
Luke - czarny tshirt, jakieś spodnie i brak butów.
Ash - kapelusz, czarny podkoszulek i jakieś szorty.
Cal - biały podkoszulek i szorty.

PYT: Jeżeli bylibyście komediantami, jak nazywałaby się wasza trasa i o czym byście mówili?
M: To smutne, bo w gruncie rzeczy o tym myślałem. Nazywałaby się "Iguana Refund" (Zwrot pieniędzy iguany).

5sos grali w Pokemon Go. Ash poczuł się samotny, bo tylko on w to nie grał (używa jakichkolwiek aplikacji tylko do komunikacji z fanami), dlatego nagrał Caluma łapiącego Bulbasaura.

PYT: Jak utrzymujecie kontakt ze znajomymi i rodziną w Australii?
5sos: Rozmawiamy tylko z mamami.
L: (marudzi) Moja mama zawsze mówi "spok"*.
5sos: Nie mamy wielu znajomych a Australii, a tych, których mamy, nie potrzebują z nami ciągłego kontaktu - bardziej polega to na wychodzeniu na drinka czy coś.
A: Jedyna osoba, z którą rozmawiam z rodziny, to tak naprawdę moja mama. Z bratem mogę gadać tylko na whatsappie, ale to trochę podejrzane czasami, dlatego powiedziałem mu, żeby przestał go używać, bo ludzie często podają się za mnie i jest dziwnie.
(*"k" jako skrót od "okay").

M: (zauważył kogoś trzymającego lwa) Daniel, serio, zgubiłem go, a ludzie ciągle mi go przynoszą z powrotem. Ale to był ostatni raz!
5sos: (nienawidzą Daniela, uważają,  że to głupie)

Laleczki voodoo jako prezent są według nich straszne.
5sos: Nie lubimy, jak ludzie bawią się tym gównem.

PYT: Najdziwniejsza rzecz, jaką fan kiedykolwiek zrobił?
A: Ktoś stał pod moim domem.
L: Jacyś ludzie pojechali do domu moich rodziców i czekali tam.

PYT: Ulubiona apka?
A: Nie mam ulubionej, ale mam pomysł na jedną. Kto kiedykolwiek jest samotny?
C: (wyjaśnia) Raz Ash i Luke byli pijani, a ja usłyszałem, jak mówią, że jeżeli czujesz się samotny, albo twoja impreza jest nudna, powinieneś użyć apki i ktoś powinien przynieść ci jacuzzi z gorącymi panienkami.
A: Wszystko wygadałeś.

Mówili o trasie "Pants down" (spodnie w dół) i jak ostatecznie wylądowali ze spodniami w dole w pewnym momencie trasy.
FANI: (krzyczą) Zróbcie to jeszcze raz!
L: Może ściągniemy je na oczach 20tys osób dziś wieczorem.
A: Oczywiście, że nie.

PYT: Jak to jest, że nie męczycie się sobą nawzajem?
L: Męczymy się, ale nie kłócimy się na poważnie. Jak przychodzi moment, gdzie jesteśmy pijani, po prostu wykrzykujemy sobie rzeczy. Raz miałem takie: "Calum! Czemu twoja torba jest tutaj!?", a Cal wstrząsł ramionami.
PYT: .........
5sos: Hm... nie wiemy.
JAKAŚ FANKA (cicho): Nie sądzę, żeby rozumieli pytanie.
L: Ktoś powiedział właśnie, że nie sądzi, że rozumiemy pytanie.
M: Myślę, że ma rację.
A: Kiedy był koncert w Tulsie? 2 tyg temu?
FANKA: Miesiąc!
A: Oh, okej, jeden miesiąc!
M: (pokazuje na nią) Dzięki!

C: Poszedłem raz do banku i ktoś spytał gościa stojącego przede mną, czy jestem z 5sos.


Zdjęcia:







Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland