Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - San Antonio, AT&T Center - 14.09.2016



SOUNDCHECK:


Zagrali Beside You i Catch Fire.

PYT: Tandem zwierzęcy?*
A: Wilk
C: Ważka
L: Krab
FANKA: powinieneś być delfinem!
M: Pozwól mu być krabem!
M: Mechaniczny słoń. Miałem sen, że taki słoń zniszczył wszystkie moje rzeczy. A nie, jednak będę Liamem Neesonem
(*spirit animal)

A: Byłem na koncercie Slipknot.

PYT: Jeśli utknęlibyście na wyspie i mogli słuchać tylko 5 płyt, jakie by to były?
5sos: Mozart, Foo Fighters i największe przeboje.
M: Nienawidzę programów, w których gramy w gry randkowe.
L: Wygraliście [w konkursie] rodeo wiele razy! (śmiech)

PYT: Czy są jakieś granice/limity tematów, które będziecie poruszać w piosenkach?
5sos: Nie ma poza tymi, których nie chcemy poruszać, lub na które nie jesteśmy gotowi.

A: Dwaj główni bohaterowie z "Nie z tego świata" (Supernatural) są wytrzymali. My mieliśmy zaagrać w NCIS, ale scenarzyści nie mogli wymyśleć, jak nas wcisnąć do serialu.
FANKA: A w czym chcielibyście zagrać?
A: Zombie #5.
L: Jako Ted z Jak poznałem waszą matkę.
M: Ted z Ted film. A nie, jednak głosem z anime.
A: To ja - głosem z Ricky and Morty.
M&L: Old P!ATD

Wyszło na to, że Ash i Cal poszli razem na koncert Guns 'n' Roses i strasznie się upili. Calum wypiera się, mówiąc, że tylko patrzył, jak Ash pije.
 


Zdjęcia:







Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland