Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - The Woodlands, Cynthia Woods Mitchell Pavilion presented by Huntsman - 18.09.2016



SOUNDCHECK:

Zagrali Catch Fire i OOML.

Luke: Czarne szorty, czarny tshirt, bez butów
Calum: sportowa koszulka Spurs, czapka z daszkiem do tyłu Spurs
Michael: legginsy Nike, szorty, tshirt
Ashton: czarne szorty i czarny tshirt

Luke pił herbatę.

PYT: Ulubione wspomnienie z trasy?
L: Teksańskie tłumy.
A: Kiedy jedziemy do jakiś dziwnych przypadkowych miejsc i ludzie, którzy nie mieli wcześniej szansy nas spotkać, są strasznie wdzięczni, że wreszcie mogą to zrobić.
M: Madison Square.
C: To moja ulubiona trasa, ale jestem podekscytowany, że wracamy do domu.

PYT: Jak chcecie zostać zapamiętani?
A: Nie my o tym decydujemy.
L: To zależy od ludzi, którymi się otaczasz, a to, jak zostaniesz przez nich zapamiętany, jest najważniejszą rzeczą.
C: Będę żyć na wieki.
M: Styl życia zmienia się, kiedy stajesz się ojcem. (???????)

PYT: Piosenki z lat ’70 i ’80 do których chcielibyście mieć prawa i uznanie?
M: Thriller Michaela Jacksona
A: Daft Punk – Click Track. Nie sama piosenka, ale pomysł.

PYT: Czy przytulanie fanów jest niezręczne?
A: Zależy od człowieka.
L: Podawanie ręki jest dziwne.
M: Przytulanie jest takim wprowadzeniem [do dalszej części spotkania].
L: Kiedy ludzie nic nie mówią, a tylko nas przytulają.
M: Jak płaczą, jest gorzej.

PYT: Opiszcie swoją  muzykę komuś, kto nigdy wcześniej jej nie słyszał.
A: To codzienna sytuacja…
L: Największy zespół, o którym nigdy nikt nie słyszał.
A: Lubię rozdawać darmowe bilety ludziom.

PYT: Co robią wypchane zwierzęta za sceną?
M: Nie mam pojęcia.
C: Właśnie je zauważyłem.

PYT: Oglądacie swoje stare filmiki na Youtube?
M: Nie.
A: Na święta, kiedy jestem pijany.
L: Nie są dobre.
M: Nie możesz do nich wrócić i powiedzieć, że są dobre.
C: Będę się ich trzymać, bo były „organiczne” (naturalne). Gówniane, ale organiczne.

PYT: O czym myślicie na scenie?
L: Nie jem przed wejściem na scenę.
A: Bycie przejedzonym na scenie nie pomaga.
M: Byłoby fajnie, jakby siedzenia na tyle były drogie, a te na przedzie za 20 zł.
L: Wkurzają mnie ludzie siedzący na telefonie podczas koncertu.
A: Sprawmy, żeby każde show było inne.

PYT: Czym chcielibyście być rzuceni na scenie?
A: Niczym. To boli.
L: Na pewno nie twardymi cukierkami.
M: W Nowym Jorku ludzie rzucili Skittlesami.
A: Lubię zabawkowe cycki.
M: Piewszym stanikiem rzucono we mnie, jak miałem 16 lat.

PYT: Kiedy ostatnio doświadczyliście czegoś po raz pierwszy?
A: Wczoraj poszedłem na dużą imprezę i było okropnie, więc przeniosłem się na mecz między braterstwami [żeńskimi i męskimi].
L: Też poszedłem na imprezę i było gorąco.
M: W Australii próbowałem hydroplanu.
C: Z Ashtonem na Hawajach zepsułem skuter wodny.
L: Podróżowanie.
A: Poszedłem pewnego razu na randkę i pani czyszcząca okna podeszła do mnie i powiedziała: „Tworzycie ładną parę”.


Zdjęcia: 






Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu

0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland