Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - Wheatland - Toyota Amphitheatre - 03.09.2016



SOUNDCHECK:


Zagrali IYDK i Catch Fire.

Calum założył szarą koszulkę Army i okulary przeciwsłoneczne. Luke był na boso.

PYT: Rada dla nowych artystów, dopiero zaczynających?
5sos: Zostańcie w zgodzie ze sobą, uczcie się od zespołów, które was inspirują. Znajdź swoją tożsamość, bo nie ma drugiego ciebie nigdzie indziej, a liczą się historie, które chcesz opowiedzieć.

PYT: Największy szok kulturowy podczas waszych podróży?
A:  Australia, tak naprawdę. Dziwnie jest wracać tam, inaczej, kiedy nie ma nas tam tak długo. [Australia] jest taką odizolowaną bańką.
L: Super jest jeździć do miejsc w Azji, tj. Filipiny czy Jakarta i widzieć, jak ludzie, którzy nie mają dużo pieniędzy, pracują, oszczędzają, tylko żeby nas zobaczyć. Nam jest cudownie zobaczyć ich.

PYT: Co byście robili [w życiu], jeżeli nie to?
C: Zostałbym w szkole.
A: Byłem pływakiem, więc może coś z tym? Ale kocham występować i rozmawiać z ludźmi, także rozśmieszać ich, więc myślę, że byłbym swego rodzaju artystą/wykonawcą.
L: Może aktorstwo. Ale nie sądzę, że mielibyśmy możliwości na to, gdybyśmy nie wyjechali z Australii.
A: Lukee byłby modelem dla Burberry albo jednym z Hemsworthów.

PYT: Najlepsza część trasy?
A: Wózki golfowe. Ale teraz już ich nam nie dają. Myśleliśmy nad kupnem jednego, ale są zbyt drogie, więc myślałem, żeby kupić motocykl terenowy, ale to chyba za dużo.
L: Uwielbiam to, kiedy ludzie przychodzą [na koncert] razem ze swoimi przyjaciółmi, żeby przeżyć najlpszą noc w życiu.

PYT: Najlepsze jedzenie na trasie?
A: Meksykańskie. Ale ciężko jeść je 90 dni z rzędu.
M: To prawdziwa udręka, bo nie lubię tego rodzaju żarcia.
5sos: Lubimy grać w "What are the odds" z Hey Violet. Ostatniej nocy graliśmy i Ash przegrał, więc musiał wylać ciepły wosk na sutka.
M: Widziałem kogoś sprzedającego popcorn. Chciałbym trochę...
SPRZEDAWCZYNI: (podchodzi z popcornem)
FANKA: (płaci za popcorn)
A: Jesteś "sponsorką*" Mike'a.
L: No nie! Oddaj tej dziewczynie popcorn! Nie wierzę, że ci to kupiła!
(*sugar mama)

5sos: W Californii czujemy się jak w domu. Lubimy wychodzić na zewnątrz.

PYT: Najśmieszniejszy moment na trasie?
A: Kiedy lider One Ok Rock zjadł prawie całego banana na jednego gryza i prawie zwymiotował.

FANKA: Ugryzła mnie pszczoła, kiedy czekałam na soundcheck.
M: Mnie ostatnim razem ugryzła, kiedy miałem w wieku 7 lat.

Jedna osoba z ekipy przyniosła Calumowi poduszkę do położenia się, jako że bolały go plecy.
C: Nie jestem taką divą, jaką ze mnie robią.

5sos: Mamy w garderobie kocyki i dywany, żeby czuć się na trasie jak w domu.

PYT: Jak radzicie sobie ze stresem na trasie?
L: Lubię ćwiczyć.
M: A ja zdrowo jeść.
A: Ja lubię denerwować zespół.
C: Staram się myśleć pozytywnie. Radosny zespół to radosna trasa.

M: Chciałbym nagrać teledysk do Castaway.

5sos: Kochamy widywać się z fanami, którzy przychodzą na więcej  niż jedno show albo podróżują daleko, żeby nas zobaczyć. Kiedy byliśmy w Europie, były tam niemieckie fanki, które jechały za nami po całej Europie za naszym busem, więc zawsze widzieliśmy je na stacji paliw itd.

5sos: Mountain View jest poniekąd onieśmielające, ponieważ scena nie jest jako tako na podwyższeniu, więc publika jest na naszym poziomie.

M: Jeżeli chodzi o przemysł muzyczny, to ważne dla twoich fanów, żeby wiedzieli, jaką jesteś osobą i skąd do nich przyszedłeś. Wtedy mogą być prawdziwymi fanami. Na swoim przykładzie, nie mogę powiedzieć, że jestem fanem Fetty Wapa, ponieważ nie wiem za bardzo, kim jest, ale lubię jego muzykę.


Zdjęcia:







Playlista z wykonaniami z koncertu: 


Plakat koncertu

0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland