Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - Irvine, Irvine Meadows Amphitheatre - 04.09.2016



SOUNDCHECK:



Zagrali Catch Fire i OOML.

Spóźnili się o 30 minut, ponieważ Ash chciał kupić motor.

A: Chciałem kupić motor, ale nie mam prawo jazdy [tej kategorii].

Mike i Luke nie mieli butów.
Mike: Biała koszulka z trasy, szorty, na początku sandały
Ash: Taka sama koszulka, czarne jeansy, converse, czapka
Cal: Biała koszulka bez rękawów z Santa Cruz, niebieskie jeansy przetarte i zawinięte na kostkach, klapki
Luke: Czarna koszulka, szorty state champs

Calum dużo patrzył w podłogę, siedział cicho.

FANKA (z Argentyny): Przyleciałam 01.09
A: O, no to chwilę już tu jesteś.
WSZYSCY: (wtf? Jest dopiero 04.09)
M: (mówi coś)
FANKA: (przerywa mu) Jesteś słodki.
M: Czy Ty mnie w ogóle słuchasz?!

PYT: Jaka jest najlepsza rzecz, którą osiągneliście od wydania SGFG?
5sos: Madison Square Garden i spotkania z fanami z całego świata, którzy podzielają naszą miłość do muzyki.
A: (mówi o płaceniu rachunków) Nie zostawiajcie rzeczy podłączonych do prądu, kiedy wychodzicie, bo będziecie płacić większe rachunki.
C: Ja zawsze zostawiałem światła włączone, tak samo telewizor, bo myślałem, że to odstrasza złodziei, ale potem zdałem sobie sprawę, że to ich nie zatrzyma w razie gdyby coś
A: Wytrenuję Caluma, żeby więcej tego nie robił, bo mieszkamy razem.
M: (mówi o tym, jak radzą sobie z sytuacją z rachunkami)
M: Bardzo doceniam swoich rodziców i to, co dla mnie robią. Byłem jedynakiem, samolubnym. Dopiero zespół to moje pierwsze doświadczenie, gdzie musiałem nauczyć się, jak przestać być samolubnym, bo zobaczyłem, co to znaczy mieć braci.

A: (do fanki) Wszystkiego najlepszego!
FANKA: (zaczęła płakać)

PYT: Najlepsza rada jaką dostaliście od członków rodziny lub przyjaciół?
A:  Nasz technik gitary mówi nam co noc - nie bądź dupkiem.
5sos: W tamtym roku marudziliśmy w Irvine, że jesteśmy już tak długo w trasie. Wtedy bracia Madden powiedzieli nam "Nie możecie oczekiwać od nikogo, że zrozumie, co to znaczy być w trasie."
A: Michael powiedział mi kiedyś "Przestań być sexy", ale nie posłuchałem jego rady.

PYT: Najtrudniejsza i najłatwiejsza piosenka do grania na żywo?
5sos: Don't stop (śmiech).
A: Walczyłem o nią na setliście.
5sos: A tak na serio, to nie mamy żadnej, ciężkiej do grania, piosenki.
L: Money na perkusji.
M: Amnesia. Pokażę wam dlaczego (wziął gitarę akustyczną). Chodzi o moje małe ręce i o sposób, w jaki muszę nimi grać te akordy.

PYT: Ulubiona pogoda?
A: Zgodnie z kontraktem musimy powiedzieć, że lato.
C: Lubię, jak jest takie 23 stopnie i na tyle ciepło, że powoli temperatura spada do 17 stopni w nocy.
M: To znaczy 85 stopni* w dzień.
(*w USA używa się skali Farenheita, a nie Celsjusza)

M: Któregoś razu pytam dziewczynę z pierwszego rzędu, żeby oceniła nasz występ, a ona mówi, że bawiła się 7/10.
5sos: (żartowali sobie z tego)

PYT: Kiedy decydujecie się na nowe instrumenty? Jak Calumowi podoba się jego nowy bas?
C: To pierwsze pytanie nt mojego instrumentu od kiedy graliśmy w NA! Podoba mi się bardziej, kiedy bas jest "zużyty", a niżeli kompletnie nowy.
A: Dostaję zestaw na każdą trasę, ponieważ jesteśmy sponsorowani przez firmę perkusyjną. Jeśli miałbym płacić za sprzęt, na którym teraz gram, nie miałbym pieniędzy.
L: Dostaję, jak mi się znudzą stare. (wyciągnął swoją najstarszą, białą gitarę) Nadal na niej gram, nawet jeśli się rozwala.
A: To ta z teledysku do Try Hard.

PYT: Najbardziej znacząca rzecz, którą nauczyliście się na trasie, inna niż "Nie gub paszportu"?
5sos: (śmiech)
M: Nie, serio, nie gubcie paszportu, bo będziecie odpowiedzialni za dużą kasę i wiele przegapionych koncertów.
A: Nie jest ważne gdzie jesteś, wszyscy zmagają się z tymi samymi rzeczami i marzą o tym samym.

PYT: Na jakim instrumencie zagralibyście, grając na koncercie orkiestry symfonicznej San Francisco?
A: DJ'iem. (pokazuje)
5sos: (śmieje się z Ashtona, robią sobie żarty) Nie ma DJ-iów w tej orkiestrze.
A: Słyszałem, że orkiestry klasyczne mają imprezy dla muzyków, które są świetne.
C: Na trąbce.
A: Na Michaelu.

M: Jako że The Forum było naszą pierwszą sceną na występ indywidualny, wszyscy z soundchecku dostaną darmowy bilet podwójny na nasz koncert na Forum w następną środę.
5sos: Jak Oprah!
A: A teraz wszyscy spójrzcie pod swoje fotele, a znajdziecie kluczyki do nowiuśkiego auta!
FANI: (sprawdzają)
5sos: (śmiech) Mamy was!


 Zdjęcia:








 Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu

1 | add comment

  1. Hello ,
    Am Mrs Ann Marie. Am a lady with a great testimony I live in USA and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave happiness to me and my family, i was in need of a loan of $360,000.00 Usd to start my life all over as i am a mother with 2 kids I met this honest and God fearing man loan lender that help me with a loan of $360,000.00 Dollar, he is a God fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan, please contact him tell him that is Mrs Ann Marie, that refer you to him. contact Brian Parks,via email:{indafinance@gmail.com} Thank you.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland