Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - Ridgefield, Sunlight Supply Amphitheatre - 31.08.2016



Przed koncertem odbyło się meet&greet.




SOUNDCHECK:


Zagrali IYDK i GTB.

Cal ubrał czarne szorty, koszulkę nasa pod ciemnozieloną bluzą i klapki. Miał za długie rękawy.
Ash założył szaroczerwone szorty koszykarskie i tshirt oraz jakieś sandały i czarnoczerwoną czapkę z daszkiem do tyłu
Mike miał czarny tshirt, czarne szorty, klapki Nike i czapkę bejsbolówkę
Luke ubrał czarną bluzkę z długim rękawem, czarne szorty i czarne buty do tenisa stołowego

PYT: Co byście zrobili, gdybyście byli niewidzialni?
A: Spanikowałbym pewnie, że nie mogę z nikim rozmawiać. Nie zrobiłbym nic, bo pewnie potem czułbym się winny.
M&L: Zobaczylibyśmy i sprawdzili, co robi Calum.
C: Nie chcielibyście zobaczyć, co robię.

PYT: Jak czujecie się z tym, że inne dzieciaki biorą z was przykład?
5sos: (zboczyli z tematu. Wiele mówili o mini 5sos z Japonii, że są bardziej popularni niż "duże 5sos".)
5sos: ...ale wkurzają nas ludzie zasypiający podczas koncertów! Świetnie, że dzieciaki na nas patrzą, biorą przykład.

PYT: Doświadczenie, które najbardziej zapadło wam w pamięci?
A: Przyszedł do mnie DJ Khaleb ni z tego, ni z owego i powiedział, że powinien zagrać na mojej perkusji.
5sos: Nikt z nas wcześniej go nie spotkał, a on traktował Ashtona, jakby znali się przez lata.
5sos: Było genialnie, kiedy zaczynaliśmy i ludzie przychodzili na małe sceny oglądać nas występujących.

Ash bardzo dużo przeklinał.

PYT: Wielki moment?
5sos: Kiedy graliśmy na Madison Square Garden i The Forum. Wtedy zrozumieliśmy, jak "wielcy" jesteśmy.
A: Moja ciocia przyszła na koncert Madison Square Garden i płakała. To dlatego, że to ona dołożyła się do mojego pierwszego zestawu perkusyjnego.

PYT: Co robicie w wolnym czasie?
5sos: Rozluźniamy się.
A: Miałem jechać Hawaje sam...
5sos: ...żeby znaleźć swoje "zen"...
A: Ale na następny dzień wprosił się Calum i poleciał ze mną.
M: A ja byłem u dentysty 7 razy podczas przerwy [na trasie].


Zdjęcia:








Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland