Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - Spokane, Spokane Arena - 30.08.2016



Przed koncertem odbyło się meet&greet.



SOUNDCHECK:

Piosenki: IYDK, GTB

Ubrania:
Luke - czarna koszulka bez rękawów, czarne rurki i czapka z daszkiem do tyłu, był bez butów
Cal - szara koszulka, niebieskie podarte jeansy, czarne klapki
Ash - czarna koszulka na rammiączkach, czarne szorty, czarne klapki
Mike - czarna koszulka z białym przy szyi, szara bluza rozpinana, czarne szorty koszykarskie, czarne legginsy do biegania, czarne Nike i czapka z daszkiem i siatkowanym tyłem

Potwierdzali, jak powinno wymawiać się Spokane.

5sos: Nie widzimy siebie jako zespołu z wyznaczonym konkretnie gatunkiem [muzycznym]. Nie uważamy, żebyśmy jakiś mieli. Chcemy odkrywać wiele gatunków.

Ashton dabbował.

Nie mogą się doczekać więcej partii basowych i perkusyjnych w przyszłości.

PYT: Jeżeli moglibyście malować kolorami, które wyrażają wasze uczucia, jakich byście użyli?
C&M: niebieski i zielony!

5sos: Chcielibyśmy pojechać w trasę po Ameryce Południowej i dojechać na Kubę.

5sos: Na tej trasie chcieliśmy dotrzeć do mniejszych miast. Planowaliśmy mniejsze pomieszczenia koncertowe, ale nie dało rady ze względu na przepisy bezpieczeństwa.

5sos: Mamy już jakieś 10 piosenek na nową płytę.

RELACJA FANKI, KTÓRA PO KONCERCIE DOZNAŁA NAPADU LĘKOWEGO*.
(*anxiety attack)
Po show, doznałam ataku (przez tłum i przez to, że musiałam "odejść" od Caluma), więc potrzebowałam usiąść. Nie mogłam oddychać, przyszli sanitariusze, sprawdzili mi puls i powiedzieli, żebym uspokoiła oddech. Siedziałam tam przez jakieś 10-15 minut, wtedy wyszedł Ashton zza sceny, a mój świat się zatrzymał. Podszedł do mnie i zapytał, czy nie doznałam żadnych obrażeń, powiedziałam, że nie, ale nie mogłam oddychać. Wtedy potrząsnął moją głową, a ja zapytałam o zdjęcie, ale się nie zgodził i oznajmił, że muszę siedzieć, żeby nigdzie się nie zranić. Powiedziałam mu, że go kocham i podziękowałam za koncert, a od odpowiedział, że też mnie kocha. Nie wściekajcie się na Ashtona za to, co zrobił podczas show. Starał się sprawić, żeby wszyscy doświadczyli [koncertu] bardziej. Mimo, że prawie zginęłam, spotkałam Asha.


Zdjęcia:








Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland