Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - Charlotte, PNC Music Pavilion - 18.07.2016



Przed koncertem odbyło się meet&greet.



SOUNDCHECK:


Weszli z kawałkiem początka piosenki od Good Charlotte - The Anthem, ale potem przeszli do IYDK. Zaśpiewali również Disconnected i OOML.

Ubrania:
Wszyscy mieli czarne szorty koszykarskie.
M: czarna koszulka bez rękawów i klapki, których na początku zapomniał, dlatego musiał po nie pobiec, a które potem i tak ściągnął, i chodził na boso
L: czarna koszulka z długim rękawem
A: czarny tshirt
C: czarny tshirt

Jedynie Ash i Cal siedzieli w miarę blisko siebie.

C:  Ja pierdolę, jesteśmy spóźnieni! (...) Skończyłem z przeklinaniem i wytrzymałem jedną noc, potem znów zacząłem.
Szybko stawali się poważni, więc Michael rozładowywał atmosferę żartami o Kucykach Pony.

PYT: Jakie zespoły miały na was największy wpływ [muzycznie]?
5sos: Blink 182
A: Kocham muzykę z lat '80.

PYT: Calum, zainspirowałeś mnie do grania na basie.
C: (mina typu "fck yeah")

PYT: Największe dla was wartości podczas tych dwóch lat bycia w trasie?
M: Przyjaźń
A: Nie bylibyśmy tu, gdzie jesteśmy bez naszej ekipy (rozwodzi się na ten temat).

PYT: Czytacie fan-fiction?
A: Jestem oczarowany, że naprawdę niektore z nich zostały książkami! Mamy nawet kopię Remember to Forget w swoim busie.
(cisza)
M: O! Ja i Liz wpadliśmy na pomysł fan-nie-fiction, żeby były o prawdziwych rzeczach zamiast fikcji. (nikt nie zrozumiał Michaela) Okej, sorry, to idiotyczny pomysł poza tym, że Liz jest bardzo mądra i z pewnością starnie się miliarderką. Kiedyś miałem wattpada i czytałem fanfictiony z Jonas Brothers.
FANI: (krzyczą)
L: W każdym razie...
(następne pytanie)

PYT: Jeżeli moglibyście zrobić cover jakiejkolwiek piosenki, jaka by to była?
5sos: Jakakolwiek INXS lub The Rolling Stones.
C: Ostatnio dużo czytam.

PYT: Jeśli moglibyście być twórcami jakiejkolwiek piosenki, jaka by to była?
5sos: Jesteśmy fanami Whitesnake. Pewnie nie słuchacie ich, ale my mamy teraz fazę na muzykę rockową z lat '80.
Powiedzieli, że nie ma remixów GTB, które nie zostaną wydane.
A: Kocham je wszystkie.
5sos: Safety Pin było napisane na pierwszy album.
C: Ashton ma za dużo cholernych pierdół na swoim zestawie perkusyjnym!
5sos: Wy [fani] jesteście wszyscy  razem i my to bardzo doceniamy. Ludzie odchodzą i przychodzą, a my jedyni zostajemy tu


Zdjęcia:








Playlista z wykonaniami z koncertu: 




Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland