Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - Camden, BB&T Pavilion - 16.07.2016



SOUNDCHECK:

Zaśpiewali Out of my limit i Catch Fire.

Przyjechali pół godziny spóźnieni. Rozprosiły ich wózki golfow, które mijali na patio z tyłu przy arenie koncertowej.

Ashton i Calum odpowiadali na większość pytań, Michael mówił bardzo dużo, a Luke praktycznie wcale.

Mike, Luke i Cal mieli czapki z daszkiem.

Wiele razy życzyli ludziom Wszystkiego Najlepszego, mimo że nikt nie miał urodzin. Cal i Ash z każdym pytaniem, sami pytali: "Czy to twoje urodziny [dzisiaj]?"

A: Koniec szkoły jest masakrycznie przerażający, bo musicie znaleźć se robotę...
M: (przedrzeźnia) "Musicie znaleźć se robotę."

Luke nie odpowiadał na pytania.
M: (odpowiada na pytanie. Nagle zatrzymuje się) Chcę zobaczyć, jak Luke tańczy breakdance.
M&A: Poznaliśmy się na imprezie.
M: Myślałem, że jeden riff gitarowy jest świetny do zagrania.
A: A ja wiedziałem, z jakiego zespołu to wziął (powiedzieli nazwę zespołu).
M&A: Tak zostaliśmy przyjaciółmi.
5sos: (próbują wybrać piosenkę do zagrania) Szkoda, że nie napisaliśmy piosenki "Luke jest zazdrosny".
(Wybrali piosenkę, którą akurat grał Mike podczas gdy poznali się z Ashem)
A: Oooh, chcesz się zaangażować z ten miłosny trójkąt (?)
(M&A wybrali potem Welcome to the Black Parade)

PYT: Chcielibyście, żeby SGFG było musicalem, tj. American Iiot?
5sos: Pewnie! (potem o tym żartowali)
A: Chciałbym "interaktywne" widowisko. (zaczyna śmiesznie musicalowo śpiewać Waste the Night)
M: Kocham Broadway.
M&C: Michael uczył Caluma grać na gitarze, ale to było jakby ślepy prowadził ślepego, bo wtedy Mike był mega słabym gitarzystą.

PYT: Jakie byłoby wasze alter ego?
A: Mój nazywałby się Joshua. Albo nie, nie - Kevin Heart.
M: Jak miałem 12 lat, grając w World of Warcraft, poznałem gościa zwanego Bob. Dodał mnie na MSN i pisaliśmy wiadomości, i wgl. Po jakiś 2 miesiącach Bob powiedział, że ma rozdwojenie osobowości, więc ja takie "no spoko, gościu". Jego drugą osobowością była Lejdi Dragon. Więc kolegowałem się z Lejdi Dragon.
A: Wysyłał ci jakieś... nie, nie, [byliście] dzieciaki.
C: Pokazała ci swój ogon?
A: Zacznę pytać, czy są jakieś Dragony (Smoki) na widowni od teraz.
M: Camden leży w New Jersey, czy już w Philladelphii?
FANI: NJ!!!

PYT: Gdybyście mogli puścić w tym momencie jakąkolwiek piosenkę, jaka by to była?
M: Welcome to the black parade - My Chemical Romance

PYT: Ile zajmuje wam zapamiętanie tekstów piosenek i akordów dla perkusji, a ile gitarowych?
C: Muszę je grać wciąż i wciąż, żeby pomóc umocnić swoją pamięć, ale nadal mylę teksty.
M: Przychodzi inspiracja i jakoś tak wychodzi. Ćwiczymy w ciemnościach, żeby nie patrzeć na to, co gramy.

PYT: Opiszcie każdego członka zespołu piosenką.
C: Ashton jest "I'm in love with the stripper" T-pain
M: Ashton byłby "What makes you beautiful"
5sos: (żartują). Ashton jest "Stop"*
(* najprawdopodobnie chodziło o piosenkę Sam Brown)
FANKA: Mam na imię Katie. [czyt. Kejti]
L: Cady?! [czyt. Kejdi]*
(* tj bohaterka filmu "Wredne dziewczyny")

PYT: Ulubiony poemat?
A: Piszemy poezję do siebie.
M: Powinnaś przeczytać taką jedną, ale zapomniałem nazwy.
C: (zaczyna mówić cicho o Pat's i Geno's)*
FANKA: (krzyczy) Pat's!
C: Chcesz pogadać i dokończyć moją historię?
(* dwie najlepsze restauracje ze stekami w Filadelfii, które rywalizują o najlepsze miejsce od wieków)


 Zdjęcia:








 Playlista z wykonaniami z koncertu:




Plakat koncertu 

 

0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland