Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: Wielka Brytania - Cardiff, Motorpoint Arena - 15.04.2016



SOUNDCHECK:


Zagrali Long Way Home i Outer Space.

Luke pił herbatę.

Michael założył świetną kurtkę.

Na początek któryś z chłopców powiedział: "Teraz odpowiemy na pytanie, mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić. Dobrze się bawicie? Dobrze? Tak sobie?".

PYT: Hej Michael, gdybyś nie był w 5sos, kim byłbyś?
M: Kim byłbym? Człowiekiem, tak myślę. Mam nadzieję, że byłbym... fajny. Oby fajnym człowiekiem, przyjacielskim
C: I nieziemskim.
M: "Złotym". Nie wiem, szczerze - nie wiem. Nie sądzę, żebym robił cokolwiek niezwykłego.
A: Fanem.
M: Pewnie byłbym fanem zespołu.
C: Z niebieskimi włosami.
M: Dzięki za pytanie.

PYT: Jaka jest najlepsza piosenka, którą do tej pory napisaliście?
FANI: (awwwww)
A: Jak masz na imię?
FANKA: Kinga (malutka dziewczynka).
5sos: (wszyscy powtórzyli) Kinga.
A: Hm..Ulubiona piosenka, którą napisaliśmy? Nie wiem, jest tego trochę, zwłaszcza tych nowych. Staliśmy się lepsi w pisaniu i tworzeniu piosenek, wydaje mi się. Moją ulubioną częścią jest to, co napisaliśmy ostatnimi czasy. Ale to ciężkie, bo nowe piosenki zmieniają się z czasem...
(inna) FANKA: Superbohater!
A: (nieśmiały śmiech) Lubię... Jet Black Heart.
C: Outer Space jest super.
L: Ja lubię... lubię Vapor.

A: Kto następny?
M: Ciąglę cię widzę na koncertach! To twój drugi, czy trzeci soundcheck?
FANKA: Trzeci.
M:Ah, okej.
A: Jak masz na imię?
F: Grace.
PYT: Czy moglibyście kiedykolwiek nagrać album koncepcyjny*?
A: Tak. W sensie, to zależy co się akurat dzieje. Ostatni album był poniekąd koncepcyjny pod względem muzycznym, więc można powiedzieć, że jeden już zrobiliśmy. Nie wiem. W sensie, chodzi o to, że oczywiście - dużo osób nagrywa koncepcyjne albumy, ale wydaje mi się, że potrzeba dobrego tematu odnoszącego się do wszystkich fanów. Może jednego dnia, może i tak, kto wie, to ciężka rzecz do zrobienia.
M: Tak, właśnie. Wydaje mi się, że potrzeba dużo czasu na np. napisanie czegoś poetycznego. Poetycznego?
A: Tak. Powiedziałbym - poetyckiego.
M: Poe-poe-poetyckiego. Bo teksty są wtedy myślami, są poetyckie, są jakby nowelą. Myślę że taki pomysł jest super, tylko po prostu zajmuje dużo czasu. Wtedy trzeba z 6 miesięcy na zrobienie go. My na stworzenie ostatniego mieliśmy 3 tygodnie. To szalone.
A: Tak, szalone. Mieliśmy 10 tygodni ogólnie na napisanie i nagranie całego . A na pierwszy mieliśmy... jakieś 18 lat czy coś.
FANI: (śmiech).
A: Więc drugi był pod wielką presją. Ale chyba bylibyśmy zainteresowani. "Wizualna koncepcja" ostatniego albumu - Nowa generacja (New broken scene) to świetna rzecz. Dzięki.
M: Dziękujemy za pytanie.
(*tematyczny - z jednym motywem, jedną historią)

PYT: Jak się macie?
A: Super, dzięki.
FANI: (krzyczą)
M: Co się dzieje? Haha.
FANI: (śmiech)

PYT: Po trasie odpoczniecie, czy dalej popracujecie?
C: Nie wiemy.
M: Nie wiem.
C: Odpocznę.
M: Chciałbym odpocząć, żebyśmy doszli do siebie, ale jak wydamy trzecią płytę na początek nowego albo koniec tego roku albo co. To zależy od tego, kiedy i czy wydamy album.
A: Mimo wszystko, chcemy koncertować. Byłoby super. Chyba nie zrobimy trasy na 100 koncertów, jak w tym roku. Chcemy coś wydać, bo fani dopytują: "Kiedy coś nowego nam dacie?", bo to już minęło 3 i pół miesiąca... może cztery... albo sześć, od kiedy wydaliśmy piosenkę.
FANI: Sześć!
A: Sześć... czy pięć...
FANI: Sześć!

M: Następne pytanie?
PYT: Jeżeli moglibyście grać na jakimkolwiek instrumencie oprócz tego, na którym teraz gracie, który byście wybrali?
L: Saksofon
M: Trójkąt. Są jakieś różne "poziomy" metalu?
A: Można grać zawodowo.
M: Serio?
A: Widziałem profesjonalistę od grania na trójkątach. Nie no, naprawdę.
M: Serio?
A: Tak, są różne kształty i wielkości... Używają środka trójkąta, żeby dodać szybkości [dźwięku].
C: (wydaje dziwny afrykański dźwięk buzią)
A: Świetne (nadal chodzi o trójkąty).

PYT: Mogę sobie zrobić z wami zdjęcie?
A: Teraz to może być trudne, potem potem. Masz jakieś inne pytanie na teraz?
PYT: Hmm... Właśnie wróciłam z wakacji. Więc powiedzcie, gdzie byście pojechali na wakacje?
C: Jesteś z Walii?
FANKA: Nie.
C: Bo masz typowy walijski akcent.
FANI: (śmiech)
A: Fajnie byłoby pojechać do domu na wakacje. W czasie wolnym piszemy piosenki. Z Calumem zostaliśmy na dni wolne w ... (tutaj podał miasto), póki reszta zespołu nie dojechała.
(potem wymieniali jakieś miejsca, fani krzyczeli, ale nie jestem w stanie rozpoznać nazw)
A: Ta, wakacje są zaje*iste.

FANKA: Hej, jestem Kelsey, to ja chyba mam typowy walijski akcent.
5sos: Fajnie, fajnie, powiedz coś.
A: Jakie masz pytanie?
FANKA: Chcecie, żebym powiedziała coś po walijsku?
L: (śmiech)
(tutaj przerwali dziewczynie i zaczęli gadać coś o temacie na piosenki, więc fani krzyczeli tematy typu "smoki", "owce", Michael coś powiedział o kupie)
M: Ale ok, kontynuuj.
PYT: Jaki jest wasz ulubiony mem z tych "starych, dobrych"?
M: Znajcie zespół Twenty One Pilots? Jest taki jeden, gdzie jest ten piosenkarz (Tyler Joseph) i jest Pepe (żaba).
L: Albo ze "szkolnym Michaelem".
FANI: (śmiech)
C: Znalazłem taki, gdzie masz z 16 lat, szare włosy i takie mega obcisłe rurki tak nisko założone i wgl. (śmiech)
FANI: (śmiech)
M: Serio?
C: Pokażę ci potem.
M: Nazywają mnie mistrzem starych dobrych memów.
L: Nigdy nie widziałem takich zdjęć szkolnych, jak twoje, to niesamowite. Jedno z brwią podniesioną...
FANI: (śmiech)
5sos: (rozmowa o zdjęciach)
A: W ogóle to miałem nauczyciela z Walii.
C: Miałeś?
A: Nazywał się pan Heggady i robił coś takiego, bez urazy... (tutaj coś pokazuje, ale na nagraniu było widać tylko plecy innych fanów)

L: Kto następny?
FANKA: Nie wiem, czy mnie pamiętacie, bo to już było dawno temu. Moje pytanie to, jako że studiuję Zarządzanie muzyką na menedżera zespołu, i że mam pod swoimi skrzydłami zespół.
A: Co to za zespół?
FANKA: ... (podała nazwę).
A: Jaką muzykę?
FANKA: Rodzaj rocka.
(rozmowa o zespole)
FANKA: Jak mogę ich wypromować?
M: Wiesz, w tych czasach to trudne. To trudne i jednocześnie łatwe przez internet i media. Każdy zespół ma fanpage'a.
A: Na pewno zespół ma coś w sobie specjalnego, skoro w nich wierzysz. Powinniście, no nie wiem...
FANKA: Powinniście ich posłuchać.
A: Posłucham.
FANKA: Dam wam próbkę [ich materiału] - ulotkę.
M: Weźmiemy ulotkę, jak chcesz.
A: Możesz dorzucić? O! Albo złóż i rzuć samolocik! Fajna bluza.
FANKA: Dzięki.

M(?): (zaczął śpiewać piosenkę z High School Musical - Breaking Free) I'm soarin' /stajemy się wolni/
FANI: (kontynuują) Flyin' /lecimy/
WSZYSCY: (śmiech)

PYT:  Mam na imię Courtney. Moje pytanie to: czy Jason Derulo odpowiedział na waszą wiadomość prywatną?
C: Tak, odpowiedział, w ten dzień, w który ją wysłaliśmy.
(rozmawiali o jego odpowiedzi i śmiali się, że to już dwa lata, kiedy znowu nie odpisał. tak przykro)


Zdjęcia:









Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu

 

0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland