Ask Facebook Twitter Youtube

Annual 2016: Quick fire

Wielkie rzeczy sprawiają, że jesteś rozbudzony przez całą noc.

LUKE:
1. PIES CZY KOT? Pies.
2. NAJLEPSZY RODZAJ PIZZY? Pepperoni.
3. W JAKIM KOLORZE MASZ SKARPETKI? Czarnym.
4. ILE MASZ TATUAŻY? Nie mam żadnego. Chciałbym mieć, ale jestem zbyt niezdecydowany.
5. MASZ PRAWO JAZDY? Mam australijskie od września 2014 roku.

MICHAEL:
1. Pies.
2. Pepperoni.
3. Czarne.
4. Siedem.
5. Nie, ale będę miał wkrótce.

CALUM:
1. Pies, za każdym razem.
2. Szynka z ananasem.
3. Czarne.
4. Myślę, że teraz jest ich osiem. Czy to dobrze?
5. Nie, ale ostatecznie chciałbym.

ASHTON:
1. Oczywiście pies.
2. Kocham margaritę. Jestem prostym gościem.
3. Dziś są czarne.
4. Mam tylko jeden i jest to tatuaż jednego z logo naszego zespołu.
5. Tak jakby mam. Nie jestem dobry, ponieważ musiałem wyjechać z kraju w wieku siedemnastu lat, więc nie uzyskałem pełnego. Ale któregoś dnia dostanę.



0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland