Ask Facebook Twitter Youtube

Annual 2016: 5SOS on 5SOS

Kilka bardzo ważnych pytań, które potrzebują odpowiedzi.

PYT: Kto był najsłodszym dzieckiem?
ASH: Najprawdopodobniej Calum. Na pewno ma słodkie - dziecięce geny. Jego tata jest ze Szkocji, a mama z Nowej Zelandii, i to sprawia, że jest ślicznym dzieciakiem.
LUKE: Chciałbym powiedzieć, że ja, ale widziałem Caluma jako dziecko i jego policzki są najsłodziaśniejszymi policzkami na świecie.
CALUM: Zgadzam się, to byłem ja!
MICHAEL: Nieee, ja byłem.

PYT: Kto z 5sos wygrałby w walce wrestlingowej?
CALUM: Ashton, bez wątpliwości.
LUKE: Taa, zdecydowanie Ashton.
MICHAEL: Ashton najprawdopodobniej pobiłby naszą trójkę na głowę. Jest taki umięśniony. Nigdy nie będę tak umięśniony, jak on.
ASHTON: Przypuszczam, że między Michaelem a Luke'em, Luke wygrałby. Między mną a Calumem, wygrałby Calum.

PYT: Kto wychodzi najlepiej na zdjęciach?
MICHAEL: Tamta trójka.
LUKE: Zależy od dnia, ale powiem, że Ashton.
CALUM: Stwierdzę, że Luke.
ASHTON: Najprawdopodobniej Luke. Jest przystojnym gościem, ma szczęście, bo stoi na środku sceny*. Cal i Mike też dobrze wychodzą, w sumie. Mimo wszystko, nie wydaje mi się, że kiedyś nauczyliśmy się, jak robić dobre zdjęcia.
*na koncertach Luke zawsze stoi na środku, Ashton z tyłu - na podwyższeniu, a Calum i Mike po dwóch stronach Luke'a.

PYT: Kto wychodzi najgorzej na zdjęciach?
ASHTON: Myślę, że wszyscy mamy "swoje dni". Zwłaszcza kiedy jesteśmy zmęczeni i koncertowaliśmy przez kilka tygodni z rzędu.
CALUM: Pewnie ja.
LUKE: Ja.
MICHAEL: Niee, zdecydowanie ja.


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland