Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: Meksyk - Mexico City, Auditorio National - 24.09.2016


SOUNDCHECK:

Zaśpiewali GTB i OOML.

Mike: szary tshirt, czarne spodnie
Ash: cały na czarno
Luke: bez butów

Kiedy wyszli na scenę, w tle leciała Makarena, więc tak jakby tańczyli do niej.

PYT: Największa inspiracja?
A: Mój dziadek.
M: Mój tato.
L: Madden Brothers.
A: Lubię zespół Steel Panther (Stalowe Pantery), ponieważ ubierają się w szalone stroje, a to ‘cholernie zabawne’.

Calum praktycznie nie mówił, jeżeli nie licząc rozmów z Ashtonem na boku.

Ash opowiedział o swoim przyjacielu, który w liceum zmarł na raka.

A: Ostatni raz, kiedy założyłem garnitur, było to, kiedy miałem 4 lata i poszedłem na wesele, a moją partnerką była babcia.

M: Gdybym mógł, przywróciłbym Everything I didn’t say [do playlisty].

PYT: Ulubione piosenki waszych mam?
M: JBH
A: Gotta get out
L&C: Nie mają ulubionej.
C: Moja mama myli głosy mój i Luke’a.

5sos: Chcemy założyć organizację charytatywną, ale to dopiero na przyszłość.

PYT: Jakie wspomnienie chcielibyście przeżyć jeszcze raz?
5sos: 20-ste urodziny Michaela. Ale zdecydowanie bez następnego dnia.
C: (mówi o swoim głosie, kiedy śpiewali covery) Przykro mi za Luka i za siebie.

Tłumaczyli nazwę zespołu ze szczegółami.

Opowiadali o piosence, która kosztowała ich najwięcej, żeby ją napisać.

Soundcheck trwał około 35 minut.

Przyjechały fanki z Argentyny, USA, Chile i prawie każdej części Meksyku.

Mike i Ash gadali najwięcej.


Zdjęcia:






>>Więcej zdjęć<< 


Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu







0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland