Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: USA - Chula Vista, Sleep Train Amphitheatre - 09.09.2016



SOUNDCHECK:


Zagrali Catch Fire, OOML i IYDK.

Luke: granatowa bluzka bez rękawów
Michael: biały tshirt eksponujący mięśnie, szorty, sandały
Ash: jeansy i czarna koszulka, a do tego kapelusz
Cal: szorty, okulary przeciwsłoneczne, tshirt

A: Mam dość, że ludzie żartują sobie z mojej pracy w KFC. Miałem wtedy tylko 14 lat, a ludzie urządzili sobie zabawę, także moglibyście przestać.

5sos: To nasz drugi raz w San Diego, a jedyne, co zdążyliśmy tu zrobić, to koncerty, nic więcej. (chodzi o brak zwiedzania).

M: Chciałbym spróbować rybnego taco, ponieważ podobno są dobre.
A: Wiem, że wielu z was ma okrojony budżet, dlatego to bardzo dużo dla nas znaczy, że wydajecie pieniądze, żeby nas zobaczyć. Ja sam dostałem raz bilet na święta, kiedy miałem 16 lat i byłem wtedy taki szczęśliwy. Poszedłem na środek mosh*, a kiedy wyszedłem, moja bluzka była przemoczona od potu innych ludzi. Nie oceniaj, póki sam nie spróbujesz.
(*mosh -  typ zachowania, rodzaj tańca na występach zespołów grających muzykę hardcore, heavymetalową, punkrockową czy podobną, zazwyczaj „ciężką”)

PYT: (od chłopaka) Gdzie kupujecie ubrania?
M: Mam zawsze problem z butami. Nienawidzę wydawać kasy, ale kocham kupować buty.
A: Jesteś w cholerę "fancy*".
M: Lubię małe sklepiki w stylu vintage (próbuje wytłumaczyć, ale plącze mu się język). Jestem chyba spięty.
A: (żartuje sobie ze swojej czarnej kszulki, a potem mówili o stylu w Tokio i jak podoba im się styl One Ok Rock, tak samo jak Green Day, a także "rockowość" Tre. Na koniec wspomnieli o strojach scenicznych i że założyliby ubrania z własnego mercha)
A: Jest sobie taki gościu, który za 100 dolarów drze koszulki i robi to dla mnie.
L: A potem sprzedaje takim frajerom jak Ashton.
A: Jest taka jedna fajna koszulka Calvina Kleina i widziałem ją w każdym Stanie w Ameryce!
(*kosztowny, elegancki, wyszukany)

Dziwna sytuacja na soundchecku:
Jedna dziewczyna była bardzo wredna dla 5sos, kiedy oni słodko pytali, z jakiego miejsca pochodzi. Odpowiedziała: "więc. w każdym razie. kontynuując."
Luke starał się być miły i zapytał, jakie ma pytanie. Wtedy ona powiedziała do mikrofonu: "Wow, czemu Luke jest na mnie taki cięty", a to było troszkę nie na miejscu, bo on starał się być dobry. Calum się wtrącił: "Okej, już wystarczająco się dowiedziałaś, następne pytanie [osoba]", ale Ashton klepnął go w udo, a Michael: "Nie no, daj jej skończyć". A ona wciąż była wredna.

PYT: Jeżeli moglibyście zamienić rodzaj jednej ze swoich piosenek, jaka by to była i kto by ją zaśpiewał?
M: Don't Stop. Rihanna.
C: (na poważnie) Nie chcemy być zamykani w jednym gatunku, ponieważ Airplanes jest bardziej "teatralne" (sceniczne), a Castaway - rockowe.
Leciał głośny samolot, który skupił na sobie uwagę wszystkich przez chwilę.
5sos: (wzrok typu: "serio... -,-?")
M: Idź sobie! No szybciej! (udaje, że strzela do samolotu)

Luke dużo się zapatrywał w przestrzeń. Również dużo się śmiał i chichotał.



Zdjęcia:







Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland