Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: Holandia - Amsterdam, Ziggo Dome - 21.05.2016



SOUNDCHECK:


Zagrali Long Way Home i Catch Fire.

Było około 606 osób na soundchecku.

PYT: Gdybyście mieli możliwość stworzyć film na Disney Channel, zrobilibyście to?
5sos: (zaczęli długą dyskusję o DC i czymś jeszcze, co wiązało się z Gwiezdnymi Wojnami i wtedy rozmowa zeszła kompletnie na Gwiezdne Wojny).

PYT: Byłam na tyyyyylu koncertach...
5sos: Który podobał ci się najbardziej (ze wszystkich)? A na ilu koncertah z SLFL byłaś?
FANKA: Na 10.

PYT: Zorganizowalibyście festiwal? Jakich 5 innych zespołów zaprosilibyście?
5sos: Foo Fighters, Imagine Dragons, Twenty One Pilots i kilka innych.
FANKI: A z holenderskich zespołów?
5sos: Kensington, Racoon, Chef Special i K3.
WSZYSCY: (śmiech)
5sos: (nie wiedzą o co chodzi)
*K3 - zespół dziecięcy, który gra muzykę dla dziewczynek w wieku 4-8 lat.

M: Hej!
FANKA: Hej! Wow. Przede wszystkim, chcę ci bardzo podziękować, za to, że dzięki tobie zaczęłam grać na basie, Calum. Uwielbiam to.
C: Awww.
A: Ta!
C: Świetnie.

FANKA: Ale teraz moje pytanie - bo chłopak, który mi się podoba, zaprosił mnie kilka dni temu...
WSZYSCY: (radość)
M: Okej, Calum nie ma żadnego pomysłu.
FANKA: Więc myślałam, czy moglibyście dać mi jakieś rady nt tego, co należy i czego nie należy robić na pierwszej randce.
M: Jak ma na imię ten chłopak?
FANKA: (z holenderskim akcentem) Robert.
TŁUM: (śmiech)
M: My nie mamy tego imienia w Australi. Nas nazywają Kevin albo np. Greg.
L: Hm.. więc...
C: Czego nie robisz na pierwszej randce?
L: Nie wiem, tak na serio to nawet nie miałem pierwszej randki.
C: Nie sądzę, żeby było dużo zasad na to.
M: Wciąż jestem kiepski w te klocki, bo wiesz, kiedy masz te 13-14 lat i żartujesz sobie dużo z nich [randek], i wydaje ci się, że to śmieszne, a wtedy, no ten, jak poszedłem na pierwszą randkę, mówię takie: "wow, tak dużo jedzenia" i to miało być zabawne.
C: Oh.
M: I wtedy to jest mega okropne, więc jestem przypadkowo wredny dla ludzi, więc ty tego nie rób.
A: Nie idź do na film ani do kina.
FANKA: Oh... ale my idziemy do kina...
5sos: O nie!!
L: Wszystko spoko, jeżeli tylko zjecie coś najpierw.
M: Widziałaś nowego X-Mena?
FANKA: Nie.
A: NIE idź do kina.
C: Ile masz lat.
FANKA: 14.
C: Ok, to przejdzie.
A: Nie, no co ty?!
L: Zjedzcie coś i wtedy idźcie do kina.
A: Zobacz, twoja mama prawdopodobnie cię podwiezie, tak? Mama, tata, nie wiem, ktoś bliski, ktokolwiek. Więc oni spotkają też jego rodziców, bo oboje dostaniecie podwózkę.
FANKA: Nie sądzę, miałam jechać rowerem.
A: (udaje obrażonego) Czy ty mnie słuchasz?
M: Nie idź na film.
A: Wcale się lepiej nie poznacie, ponieważ będziecie tylko siedzieć w ciszy, więc pomyślcie nad pójściem gdzieś, żeby usiąść, zjeść i potem pójście do kina jest okej.
L: Nie wiem, jak dobrze znasz tego gościa. Jest fajną osobą?
FANKA: Tak.
M: Nie chodźcie na randki.
TŁUM: (śmiech)
M: Zostańcie z telefonami przez cały czas.
A: Najpierw coś zjedzcie, nie musi być dostojnie.
FANKA: Dobrze.
M: Czekaj, na jaki film idziecie?
FANKA: Jeszcze nie wiem.
M: Musisz zaplanować jaki film - to po pierwsze.
FANKA: No zaprosił mnie na dziś wieczór, ale nie mogłam iść, więc...
5sos: O cholera.
TŁUM: No nie!
A: Zapowiedziałaś mu to, co?
TŁUM: (śmiech)
C: Fajnie
M: Płakał?
A: Jak widzisz - nie jesteśmy najodpowiedniejszymi osobami, które powinnaś o to pytać.
M: Taaa, nie jesteśmy zbyt dobrzy w dawaniu rad w tym temacie.
A: W pewnym sensie ominęliśmy swoją szansę na chodzenie na randki i spędziliśmy 5 lat w przebieralni [koncertowej], wiesz...
TŁUM: Awww
M: Dziękuję!
FANKA: Dziękuję!
M: Możesz mu zagrać piosenkę na basie.


PYT: Jaki tekst piosenki moglibyście mieć wytatuowany?
M: Don't stop. Wytatuuję to sobie na czole. Albo na brwiach. Hahaha.

PYT: Na jakiej planecie moglibyście zamieszkać?
5sos: (nie odpowiedzieli żadnej prawdziwej planety, tylko rozmawiali o tym pytaniu)

PYT: Z kim pojechalibyście w trasę?
5sos: (wymienia dużo kapel) Guns'n'Roses, Twenty One Pilots...


KONCERT: 


Luke wygłosił "mowę" po Beside You. Powiedział coś w stylu: "Napisałem tę piosenkę 4 lata temu z Calumem, kiedy mieliśmy 15 lat. To wiele znaczy, że nadal tak kochacie tę piosenkę, ludzie. Jestem też wdzięczny, że trzymacie te znaki/plakaty, tak jak wczoraj - 'To jest nasz bezpieczny dom'*". Luke był przy tym bardzo słodki.
*'this is our safe home'


Zdjęcia:








Playlista z wykonaniami z koncertu:


Plakat koncertu



0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland