Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: Francja - Lille, Zenith - 18.05.2016



SOUNDCHECK:


Zaśpiewali Outer Space.

Calum miał na sobie bluzkę i japonki, Ashton - jakąś bluzkę, Luke był cały na czarno, a Michael założył czapkę z daszkiem do tyłu.

PYT: Jaką postacią z serialu bylibyście?
L: Ted z "Jak Poznałem Waszą Matkę".
C: Kimś z "W garniturach". (fanki na początku nie mogły zrozumieć nazwy serialu, co było zabawne)

PYT: Jeżeli moglibyście zadać pytanie osobie "historycznej", co i do kogo byłoby to?
M: (mówił o piosence Freddiego Merkurego i jak mógł napisać coś tak pięknego).
Luke opowiedział historię z poprzedniego dnia, kiedy to jechał taksówką, a kierowca mówił tylko po francusku, co było zabawne, a więc stworzyli piosenkę.

PYT: Chcieliście stać się aktorami, jak jeden wokalista z innego zespołu?
5sos: Byłaby fajna zabawa.
C: Zawsze chciałem robić dubbingi.

Po pytaniach Luke zapytał fanów, co chcą, żeby zagrali. Kiedy jedne fanki krzyknęły Long Way Home, powiedział: "Skąd wiedziałyście, co chcę powiedzieć?".

Relacja fanki:
Dostałam mikrofon i zaczęłam płakać, więc mówię im "Przepraszam, przepraszam". Wzięłam głęboki oddech i zadałam pytanie: "Jestem wielką fanką seriali. Jeżeli moglibyście wystąpić w jakimś programie telewizyjnym, jaki byście wybrali?" i znowu w płacz.
Michael dla zabawy zrobił to samo i udawał, że płacze, a potem bardzo się ze mnie śmiał. No więc Calum i Ashton też zaczęli się mocno śmiać. Luke wtedy zapytał mnie: "Wszystko w porządku, skarbie?", a ja: "Tak, przepraszam", a on powiedział: "Słodko, słodko". Michael wciąż robił sobie ze mnie polewkę, ale Luke nagle: "Odpowiadając na pytanie - jeżeli mógłbym być w jakimkolwiek programie, byłbym w jakimś radosnym" i uśmiechnął się do mnie.


Zdjęcia: 








Playlista z wykonaniami z koncertu: 


Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland