Ask Facebook Twitter Youtube

Sounds Live Feels Live Tour: Wielka Brytania - Newcastle, Metro Radio Arena - 18.04.2016



Przed koncertem odbyło się meet&greet .




SOUNDCHECK:


Calum miał na sobie zwykłe czarne jeansy i 5sosową szarą bluzę z długim rękawem i psem na niej. Michael założył szorty i sportowe legginsy (jakieś termiczne czy coś). Błyszczące. Miał też kremowo-czarną skórę. Luke - czarne jeansy i szarą bluzę z kapturem, a Ash - szorty i ciemnoszary tshirt.
Zaśpiewali Outer Space, a na koniec - Vapor.

A: Jak wyglądają moje nogi? Bo mam szorty...
M: Ashton powiedział, że wyglądam jak syrenka, bo mam spodnie na rower. (błyszczące...)

PYT: Moczycie szczoteczkę do zębów zanim włożycie ją do buzi, żeby umyć zęby?
A: Żałuję tego, że nie jest namoczona w momencie, kiedy ją wsadzę.
FANI: (nieprzerwany śmiech)
M: (umiera ze śmiechu)

PYT: Kto, chcielibyście, żeby was zagrał w filmie?
C: Morgan Freeman.
L: Dwaine Johnson.
M: Mark Wahlburg.
C: Kim jest ten dziwny człowiek?
FAN: Michael Cera.
M: O, jednak nie, byłbym Michaelem Cerą, zmieniłem zdanie.

PYT: (chłopak) Zainspirowaliście mnie, żebym zaczął grać na gitarze.
FANI: Oooooh.
PYT: Mieliście na początku jakieś wątpliwości co do tego, czy umiecie dobrze śpiewać przed tym, jak zostaliście sławni?
A: Mój głos rządzi.
L: Wciąż mam [wątpliwości].
M: Nie byłem dobrym śpiewakiem, ale ćwiczyłem wokal każdego dnia aż stałem się lepszy i poprawiłem umiejętności. Nadal to robię.
A&C: Hasztak "wierz". (nawiązanie do JB "Believe" Potem Ash i Cal zaczęli śpiewać piosenkę Biebera)
Mówili też o posiadaniu różnych głosów, że każdy ma inny głos, np. George Ezra, którego piosenki też Ash podśpiewywał.

PYT: Co byście robili, gdybyście nie byli w zespole?
A: Zakładałbym większy zespół.

PYT: Wasza "grzeszna przyjemność"*?
M: (nawiązał do wywiadu, w którym zapytano ich o to samo i wywiad wyrwał się spod kontroli,  dziennikarka powiedziała coś typu: "It's playing with my pussy")
FANKI: (histeryczny śmiech)
A: Przynajmniej dziennikarka była seksowna.
C: Nick Jonas.
A: Brytyjskie show telewizyjne. (konkretnie jedno, w którym ktoś jadł jakieś płyty gipsowe cały czas. Potem wspomniał o kimś, kto poślubił dmuchaną lalę i imitował gościa, który przechodzi obok sklepu i zauważa lalkę "Hej, jest gorąca, ile kosztuje?")
L: (wspomina coś o kompromitujących ciałach)
(*coś, co się lubi mimo tego, że wstyd się przyznać, np. disco polo)

PYT: (mama) Co napisalibyście na plakacie z "Jestem..."
C: Nie wiem. Ja jestem tylko basistą.
A: Narysowałbym papierową torbę. (zaczyna śpiewać Katy Perry - Firework)
M: Nie, tam jest "Czy kiedykolwiek czujesz się jak plastikowa torba". ("Do you ever feel like a plastic bag").

PYT: Raczej będziecie tworzyć wciąż nową muzykę, czy wracać do wydawania starej (w nowych, kultowych wersjach)?
M: Nie mamy żadnych przebojów, więc...
Zaczęli mówić o wersji live Amnesii, że byłoby fajnie ją wydać, ale wyszło na to, że bardziej są nastawieni na tworzenie czegoś nowego.

PYT: (dziewczyna) Jakaś rada, jak zacząć karierę aktorską i generalnie marzenia?
M: Nie pozwól, żeby marzenia były tylko marzeniami.
A: Zrób to. (słynny tekst Shia LaBeouf - "Do it") (zaczyna śpiewać czołówkę Pokemonów)

PYT: Najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiliście?
A: Mama powiedziała, że rozsmarowałem kupę na ścianach jako dziecko.
L: (mówi coś o kukurydzy i że Michael Buble je ją w zły sposób, jakby robił komuś loda)


KONCERT:

Chłopcy rozrzucali ze sceny koszulki ze swojego sklepu . :D

Chłopcy potwierdzili, że w 2017 roku pojadą w kolejną trasę! 


Zdjęcia:










Playlista z wykonaniami z koncertu:



Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland