Ask Facebook Twitter Youtube

Annual 2016: Co w Tobie lubię.



Kilka powodów, dlaczego 5sos są fanami swoich fanów:

ASHTON:
Fanka kupiła nam kiedyś gwiazdę. Oficjalnie uznaną gwiazdę. Chyba mieliśmy ją na własność przez miesiąc, miała swoje współrzędne i wszystko. Była zarejstrowana jako gwiazda 5sos, więc było cool. Mam tylko nadzieję, że nie była za droga!



LUKE:
Raz, kiedy fanka dała nam kilka swoich dzieł [sztuki] i stworzyliśmy z niego merch [sklep koncertowy] i to było fajne. Dostaliśmy coś niesamowitego, co musiało jej zająć kupę czasu na zrobienie.



CALUM:
Fanka chciała dać mi gitarę basową, ale nie mogłem jej przyjąć, bo opuszczaliśmy lotnisko i nie byłoby możliwości wziąć jej ze sobą, bo mogłaby się złamać. Mimo wszystko, co za cudowny prezent!



MICHAEL:
Raz ktoś kupił mi oldskulowego Game Boy'a. Zgubiłen mojego, a ona dała mi nowego, co było szalone.


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland