Ask Facebook Twitter Youtube

Rock Out With Your Socks Out Tour: Kanada - Toronto, Molson Canadian Amphitheatre - 25.08.2015


SOUNDCHECK:

Zaśpiewali Heartache on a big screen i SKH.

5sos: Kochamy Kanadę i Simple Plan. Graliśmy nawet z nimi z ping-ponga. Pomysły na piosenki wpadały nam właśnie podczas tej gry.

5sos: Najlepszą rzeczą w Toronto są puby.

PYTANIE: Wolelibyście przefarbować permenentnie brwi na różowo czy stracić włosy?
5sos: Przefarbować brwi!

Luke uderzył się kolanem w reflektor światła.

M: Bolą mnie plecy, a tyłek od robienia przysiadów.

Mówił o tym, jak mówienie po francusku jest częścią kraju.

PYTANIE: Jakie supermoce chcielibyście mieć?
L: Pomóż mi wymyśleć jakąś odpowiedź dla Mike'a.

Calum miał na sobie czerwono-czarną koszulę w kratę i czarne rurki, Mike - czarną koszulę, Luke - szarą koszulkę i czarne rurki, a Ashton był ubrany cały na czarno.

Fanka poprawiła Luke'a, kiedy źle wypowiedział "Ontario".
Wszyscy byli zszokowani, jako że na sali zapadła cisza, kiedy dziewczyna wypowiedziała poprawną wersję słowa.
L: Łoooł, to było wredne. /wypowiedział to żartobliwie/
Zaczęli się wszyscy śmiać, a ona zaczęła płakać, jako że jej idol ją zauważył.
Wtedy Luke od razu przeprosił.

Ktoś użył słynnej frazy: "Biegnąc przez szóstki ze swoimi ziomkami"*.
A: Co masz na myśli?
FANI: Nie wiesz, co to znaczy?!
A: Jestem z Sydney, dla mnie to brzmi jak "Biegając przez alejkę z moją mamą"
/* cytat z piosenki "Know yourself" Drake'a, który jest z Kanady. 'szóstki' to cyfra pojawiająca się w dwóch z trzech kodów miasta Toronto, a 'ziomki' to moje wolne tłumaczenie słowa "woes", które jest skrótem "Wardie", czyli slangowym określeniem Nowoorleandczyków na nieletnich pod kuratorem/


KONCERT:

Zespół zaprosił na scenę fankę, która zagrała na gitarze Luke'a.




Zdjęcia: 








Playlista z wykonaniami z koncertu: 



Plakat koncertu



0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland