Ask Facebook Twitter Youtube

Rock Out With Your Sock Out Tour: Kanada - Vancouver, Rogers Arena - 25.07.2015


Dzień 87, koncert 41 - Vancouver!

Soundcheck:

Calum wyszedł w kapciach.
Luke wyglądał na przybitego.

Pytanie: Co Was inspiruje do pisania?
5sos: To wychodzi z nauk [życiowych].
C: Wyrzuć złe, zachowaj dobre piosenki.
A: Musiałem się nauczyć pisania piosenek od innych i z własnych doświadczeń. Na początku byłem kiepski. Calumowi to przychodzi naturalnie.

Pytanie: Jaką piosenkę zadedykowalibyście fanom?
5sos: Którakolwiek piosenka, która jest dla nich najważniejsza.
Ostatnio na koncercie, podczas Everything I didn't say, fanka trzymała afisz z napisem dla swojej zmarłej przyjaciółki: "Niech spoczywa w pokoju".
To miłe, że ta piosenka coś dla niej znaczyła.

Pytanie: Co lubicie w Kanadzie?
A: Góry, bo przypominają mi Nową Zelandię.
5sos: Vancouver jest zajebisty.

Pytanie: Jakieś najbardziej żenujące/wstydliwe momenty?
M: Kiedy poparzyłem twarz*
(*nawiązanie do ostatniego zdarzenia z koncertu w Londynie)
C: Kiedy podarły mi się spodnie na scenie
A: Można było zobaczyć jego jaja
C: Nie, wcale nie, stary... A co do Luke'a - byliśmy w Las Vegas, zaplątał się i krzyknął: "Dzięki, Los Angeles!" na koniec koncertu.
A: Ja jestem tylko perkusistą, więc tam siedzę.

Pytanie: Co robicie, kiedy macie czas wolny?
A: Nie mamy dużo czasu wolnego, cały czas robimy to, co robimy. Wow, strasznie depresyjna odpowiedz.

Pytanie: Co byście zrobili, gdyby kosmici chcieli Was porwać? Jaka byłaby wasza reakcja, żeby się ustrzec?
A: Położyłbym się na podłodze i udawał, że jestem martwy. /zaczął mówić, że tak też robił, kiedy ludzie się nad nim znęcali/
L: Zaśpiewałbym "Let it go"*
(najsłynniejsza piosenka z bajki "Frozen" - "Kraina Lodu", w polskim przekładzie "Mam tę moc")
C: Powiedziałbym im po prostu, żeby mnie zostawili.

Pytanie: Jak życie w trasie?
M: Bąki Luke'a są najgorsze.

Pytanie: Ulubiona piosenka, jaką napisaliście i zagraliście?
AiM: Każda płynęła z serca, każda ma własne głębsze znaczenie.
L: Wrapped around your finger.

Podczas występu ktoś rzucił zabawkowego flaminga na scenę. Ashton go zabrał i pyta się "dlaczego ktoś miałby go wyrzucać?".
Michael albo Calum odpowiedział: "Może to [flaming] ma być Luke?". Ash postawił flaminga koło perkusji na resztę koncertu.



Relacja fanki z M&G:(zdjęcie wyżej)
Zanim zrobiliśmy zdjęcie, powiedziałam "hej" do Luke'a, a on przygryzł wargę, uśmiechnął się i odpowiedział "siema".
Kiedy dawałam list mojej przyjaciółki Calumowi, powiedziałam: "Hej, przepraszam, moje przyjaciółki chciały Ci powiedzieć cześć i jedna chciała to [list] przekazać", a potem go przytuliłam.
Kiedy Michael to usłyszał, krzyknął: "OMG, jesteś taka taka taka taka słodka, to słodkie!" (daje najlepsze przytulasy)
Następny był Luke, więc go bardzo mocno przytuliłam, musiałam stanąć na palcach. Położył mi głowę na ramieniu i Dave zaczął się denerwować, bo trzeba było robić już zdjęcie, więc uścisnęłam go [Luke'a] tylko mocniej, a on to odwzajemnił.
Ashton powiedział: "Miło cię było poznać" (jest naprawdę dobrym człowiekiem) 

Koncert:

Zespół zaśpiewał 'Happy Birthday' dla Dereka.


Zdjęcia:





>>Więcej zdjęć<<


Playlista z wykonaniami z koncertu: 


Plakat koncertu


0 | add comment

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Zaula dla Calum Hood Poland